REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
|
|||
|
1.
2.
|
Serwis internetowy www.pimatex.pl prowadzony jest przez Marcina Król, prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Pimatex Marcin Król, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 6792933063, REGON: 523805552. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną przez Serwis internetowy www.pimatex.pl z siedzibą: ul. Świętej Kingi 13, 32-020 Wieliczka (zwanym dalej: „Serwisem Internetowym”).
|
|
§ 1 Definicje
|
|||
|
1. |
Hasło - ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Użytkownika podczas rejestracji w Serwisie Internetowym wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Użytkownika w Serwisie Internetowym. |
|
|
2. |
Konto Użytkownika - indywidualny dla każdego Użytkownika panel zamieszczony na Stronie Internetowej Serwisu, uruchomiony na jego rzecz przez Usługodawcę, po dokonaniu przez Użytkownika Rejestracji. |
|
|
3. |
Oferta – oferta przedstawiona przez Usługodawcę za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, przesłanej Użytkownikowi na skutek skierowania przez niego zapytania ofertowego, złożonego za pośrednictwem Formularza kontaktowego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. |
|
|
4.
5. |
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjnaniebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. |
|
|
6. |
Regulamin - niniejszy regulamin Serwisu świadczenia usług drogą elektroniczną. |
|
|
7. |
Usługa elektroniczna - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego. |
|
|
8. |
Strona Internetowa Serwisu - strona internetowa, pod którą Usługodawca prowadzi Serwis Internetowy. |
|
|
9. |
Umowa - umowa zawarta na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Użytkownikiem a Usługodawcą. |
|
|
10. |
Usługodawca – Marcin Król, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Pimatex Marcin Król, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 6792933063, REGON: 523805552, e-mail:biuro@pimatex.pl, będący jednocześnie właścicielem Serwisu Internetowegowww.pimatex.pl. |
|
|
11. |
Użytkownik - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną. |
|
12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.).
13. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
14. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
§ 2 Postanowienia ogólne
|
|||
|
1. |
Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Serwisu, a także do wzorców, formularzy, logotypów należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem. |
|
|
2. |
Usługodawca dołoży starań, aby korzystanie z Serwisu Internetowego było możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Serwisu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kbit/s. Strona Internetowa Serwisu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. |
|
|
3. |
Usługodawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Użytkowników ze Strony Internetowej Serwisu, zapisywane są przez serwer Usługodawcy na urządzeniu końcowym Użytkownika. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Serwisu na urządzeniach końcowych Użytkowników. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Użytkownika oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Użytkowników ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Usługodawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Serwisu. |
|
|
4. |
W celu złożenia zamówienia w Serwisie Internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu korzystania z usług dostępnych na Stronach Internetowych Serwisu, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej. |
|
|
5. |
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Użytkownika Serwisu Internetowego, Strony Internetowej Serwisu lub usług świadczonych przez Usługodawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy. |
|
|
6. |
Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. |
|
|
7. |
Użytkownik jest uprawniony do korzystania z zasobów Serwisu Internetowego wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu Internetowego w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności, która naruszałaby interes Usługodawcy. § 3 Sposób korzystania z Serwisu
1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, zwyczajami przyjętymi w Internecie (Netykieta) oraz dobrymi obyczajami.
2. Użytkownik w szczególności zobowiązany jest do:
o powstrzymywania się od działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu, w szczególności mogących utrudnić korzystanie z Serwisu przez innych Użytkowników;
o nieprzekazywania nieprawdziwych danych osobowych;
o powstrzymywania się od działań mogących naruszyć prywatność innych Użytkowników, w szczególności zbierania, przetwarzania oraz rozpowszechniania informacji o innych Użytkownikach bez ich jednostkowo wyrażonej zgody, jak również powstrzymywania się od naruszania tajemnicy korespondencji;
o niewykorzystywania Serwisu – również pośrednio – w celu rozsyłania niezamówionej informacji handlowej;
o aktualizacji danych niezbędnych do kontaktu;
o powstrzymywania się od działań naruszających dobre imię Serwisu oraz podmiotów z nim współpracujących;
o powstrzymania się od jakichkolwiek działań naruszających prywatność i dobre imię innych osób;
o nieumieszczania w Serwisie oraz nieprzekazywania za jego pośrednictwem treści lub materiałów sprzecznych z obowiązującym prawem lub z zasadami współżycia społecznego, treści wulgarnych, obscenicznych i pornograficznych, treści uważanych powszechnie za obraźliwe, naruszających dobra osobiste innych osób;
o niekorzystania z cudzego wizerunku, nienakłaniania do popełnienia przestępstwa, niepropagowania przemocy, powstrzymywania się od postępowań nagannych moralnie, naruszających dobre obyczaje i zasady Netykiety;
o powstrzymywania się od innych zachowań, które mogłyby zostać obiektywnie uznane za zachowania oczywiście niepożądane, naganne lub sprzeczne z przeznaczeniem.
§ 4 Kontakt z Usługodawcą
1. Adres Usługodawcy: ul. Świętej Kingi 13, 32-020 Wieliczka
3. Numer telefonu Usługodawcy: +48 507 606 163
4. Numer rachunku bankowego Usługodawcy: 29 1050 1445 1000 0097 7057 4201
5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
|
|
§ 5 Świadczenie usług
|
|||
|
1. |
Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Użytkowników następujące usługi odpłatne: a) usługi projektowania i haftowania wzorów, projektów według potrzeb klienta, b) wykonywanie profesjonalnych haftów komputerowych na odzieży (wyroby gotowe) lub materiałach dostarczonych przez klienta. Usługi odpłatne świadczone przez Usługodawcę wymagają uiszczenia płatności przez Użytkownika. Usługi świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. |
|
|
2. |
Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników, drogą elektroniczną następujące usługi nieodpłatne: |
|
|
a) Formularz kontaktowy b) Prezentacja oferty lub informacji c) Realizacja zamówionych usług |
|
|
|
d) Obsługa zapytań przez formularz Usługi świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. |
|
|
|
3.
4
|
Usługodawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Użytkowników w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu. Użytkownik oświadcza, że zamieszczając na stronie zdjęcia lub/i komentarze jest ich autorem, a Usługodawca ma prawo do użycia ich na swojej stronie.
|
|
|
5. |
Usługa Formularz kontaktowy, polega na wysłaniu za pomocą Formularza umieszczonego w Serwisie wiadomości do Usługodawcy. W celu skorzystania z usługi Formularz kontaktowy Użytkownik wypełnia Formularz udostępniony w Serwisie i przesyła wypełniony Formularz drogą elektroniczną do Usługodawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w Formularzu. Rezygnacja z usługi Formularz kontaktowy możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania wiadomości do Usługodawcy. |
|
|
6. |
Usługodawca jest uprawniony do zablokowania usług świadczonych drogą elektroniczną w przypadku działania przez Użytkownika na szkodę Usługodawcy lub innych Użytkowników, naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu Użytkownika do usług świadczonych drogą elektroniczną jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Użytkownika zabezpieczeń Serwisu lub inne działania hakerskie. Zablokowanie dostępu Użytkownika do usług świadczonych drogą elektroniczną z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu Użytkownika do usług świadczonych drogą elektroniczną. Usługodawca drogą elektroniczną zawiadamia Użytkownika o zamiarze zablokowania dostępu Użytkownika do usług świadczonych drogą elektroniczną na adres podany przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym. |
|
§ 6 Zamówienia na usługi odpłatne
|
|||
|
|
1. Użytkownik może składać zamówienia w Serwisie za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Użytkownik może składać Zamówienie również poprzez formularz kontaktowy oraz telefonicznie w godzinach pracy Usługodawcy. 2. W trakcie wypełniania Formularza kontaktowego Użytkownik ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. 3. Zwrotnie Użytkownik otrzymuje wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej zawierającą wszystkie szczegóły oferty, cenę brutto usługi, informację o sposobie płatności, główne cechy świadczenia, termin spełnienia świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia; jak też informacje o wszystkich dodatkowych płatnościach jakie Użytkownik miałby ponieść w związku z Umową. Na podstawie podanych informacji, Użytkownik może złożyć zamówienie, przesyłając zwrotnie wiadomość elektroniczną i z tą chwilą dochodzi do zawarcia Umowy, na warunkach określonych w ofercie. |
|
§ 7 Wykonanie umowy
1. Zawarcie Umowy o wykonanie usługi między Użytkownikiem a Usługodawcąnastępuje po uprzednim złożeniu przez Użytkownika Zamówienia online lub za pomocą Formularza zamówienia. 2. Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę Użytkownikowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Użytkownika, która zawiera co najmniej oświadczenia Usługodawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy o wykonanie usługi. Z chwilą otrzymania przez Użytkownika powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa o wykonanie usługi między Użytkownikiem a Usługodawcą. 3. Po zawarciu umowy z Użytkownikiem, Usługodawca potwierdza warunki umowy, przekazując je Użytkownikowi na Trwałym nośniku. 4. Użytkownik obowiązany jest do dokonania płatności za usługę w określonym terminie od złożenia Zamówienia. W wypadku niewywiązania się przez Użytkownika z płatności w terminie Usługodawca nie wyznacza Użytkownikowi dodatkowego terminu na dokonanie płatności. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności, Usługodawca prześle Użytkownikowi na trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
§ 9 Reklamacja z tytułu niezgodności usługi z umową
1. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć usługę zgodną z Umową.
2. Usługodawca odpowiada z tytułu niezgodności usługi z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. W przypadku niezgodności usługi z umową Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać naprawy lub wymiany towaru, przy czym Usługodawca będzie mógł naprawić usługę w miejsce żądanej wymiany albo odwrotnie, jeżeli doprowadzenie usługi do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta będzie niemożliwe albo wymagałoby to nadmiernych kosztów lub trudności. Natomiast gdyby warunki te dotyczyły zarówno wymiany, jak i naprawy, Usługodawcabędzie uprawniony do odmowy doprowadzenia usługi do zgodności z umową.
4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Będzie dysponował tą możliwością, gdy: a. przedsiębiorca nie doprowadzi usługi do zgodności z umową, b. odmówi tego działania, c. brak zgodności będzie nadal miał miejsce pomimo próby doprowadzenia usługi do zgodności z umową, d. brak zgodności usługi z umową będzie na tyle istotny, że uzasadni skorzystanie z prawa do obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy bez uprzedniego żądania doprowadzenia usługi do zgodności z umową albo wówczas, gdy z uwagi na okoliczności lub oświadczenia przedsiębiorcy wiadomo, że nie zamierza on doprowadzić usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Usługodawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o obniżeniu ceny. 5. Odpowiedzialność wynikająca z ust. 3 będzie obejmowała niezgodność usługi z umową, która istniała w chwili jej dostarczenia i ujawniła się w ciągu dwóch lat od tego momentu, przy czym będzie tu obowiązywało domniemanie, że brak zgodności ujawniony w tym terminie istniał w chwili dostarczenia usługi. 6. Wobec użytkowników będących przedsiębiorcami Usługodawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego. 7. Koszty przesyłki z reklamowaną usługą obciążają Usługodawcę, a obowiązkiem Konsumenta w przypadku zgłoszenia reklamacji jest wyłącznie udostępnienie przedsiębiorcy usługi podlegającej naprawie lub wymianie. 8. Gwarancja trwałości nie może przewidywać warunków naprawy albo wymiany mniej korzystnych dla konsumenta niż te, które przysługują mu w ramach reklamacji z tytułu niezgodności usługi z umową. 9. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres: ul. Świętej Kingi 13, 32-020 Wieliczka lub elektronicznie na adres: biuro@pimatex.pl poprzez formularz reklamacyjny na Stronie Serwisu. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowaną usługę, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Usługę należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w niniejszym punkcie powyżej. 10. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Usługodawca nie udzieli odpowiedzi na reklamację w wymienionym terminie, uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Usługodawca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku. 11. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Usługodawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
|
|||
|
|
§ 10 Odpowiedzialność Usługodawcy
1.Usługodawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Usługodawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez klienta.
|
|
§ 11 Ochrona danych osobowych
|
|||
|
1. 2.
3.
4. 5. |
Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu internetowego jest Usługodawca. Dane osobowe Użytkowników zbierane przez Administratora za pośrednictwem Serwisu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy sprzedaży usług drogą elektroniczną, a jeżeli Użytkownik wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy sprzedaży usług drogą elektroniczną skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
|
|
§ 12 Rozwiązanie umowy
|
|||
|
1. |
Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną poprzez złożenie stosownego oświadczenia woli, w szczególności przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, w sposób umożliwiający drugiej stronie zapoznanie się z nim. |
|
|
2. |
Zarówno Użytkownik, jak i Usługodawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej. |
|
§ 13 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 14 Postanowienia końcowe
|
|||
|
1. |
Usługodawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Użytkownikami będącymi Przedsiębiorcami Usługodawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Użytkownika będącego Przedsiębiorcą. |
|
|
2. |
Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili z Serwisu. |
|
|
3. |
W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. |
|
|
4. |
Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zawarte przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od opublikowania na Stronie Internetowej Serwisu. Usługodawca poinformuje Użytkownika na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Użytkownik nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy. |
|
|
5. |
Umowy z Usługodawcą zawierane są w języku polskim. |
|
|
|
|
Pimatex Marcin Król
ul. Św. Kingi 13
32-020 Wieliczka
NIP: 679-293-30-63
Warto tutaj zajrzeć !